Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Artykuły

Wersja mobilna Twojego sklepu, czy warto?

On 31 stycznia 2015 by admin

twoj-sklepUrządzenia mobilne stają się coraz powszechniejsze i to nie tylko wśród osób młodych, zainteresowanych technologicznymi nowinkami. Wymusza to na przedsiębiorcach postawienie sobie pytania o dostosowaną do nowych wymagań klientów wersję sklepu. Większość z nich nie wprowadziła jeszcze takiego rozwiązania, chociaż jak pokazują badania, 73% pytanych uważa, że wersja mobilna mogłaby przełożyć się na zwiększone wyniki sprzedaży. Odczucia te potwierdzają spostrzeżenia specjalistów zajmujących się usługami internetowymi i telekomunikacyjnymi.

Popularność urządzeń mobilnych

Z roku na rok zwiększa się nie tylko liczna użytkowników smartfonów czy tabletów, ale również intensywność korzystania z nich. Urządzenia mobilne coraz częściej zastępują komputer, dając możliwość równoczesnego korzystania z funkcji internetowych i telekomunikacyjnych. W Polsce trudno o wiarygodne badania, pokazujące jak wielu użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, aby dokonać zakupów. Warto jednak spojrzeć na rynek zachodni, bo wyznacza on tendencje, które staną się również udziałem rodzimego rynku. Według KISSmetrics, 20% wyświetleń sklepów internetowych związana jest właśnie ze smartfonami oraz tabletami i liczby te zwiększają się z roku na rok.

Konsekwencje trendów

Do stworzenia mobilnej wersji sklepu internetowego powinny ostatecznie przekonać przedsiębiorcę deklaracje klientów.

Reklamy internetowe i reklamy mobilne nie ustępują pod względem oddziaływania tradycyjnej reklamie telewizyjnej. Oznacza to, że kreują preferencje konsumentów i zachęcają do zapoznania się z ofertą e-sklepów, a zainteresowanie to przekłada się na sprzedaż. Przedsiębiorstwa, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom dotyczącym mobilnych zakupów, mają dużą szansę na przekonanie do siebie użytkowników smartfonów i tabletów. 83% użytkowników tego rodzaju urządzeń planuje przy ich pomocy złożyć zamówienie w sklepie internetowym. Jest zatem o co walczyć. Warto mieć na uwadze, że klient zachęcony mobilną wersją sklepu, może zostać jego stałym klientem i w przyszłości wykorzystywać różne sposoby dostępu do niego.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress