Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Artykuły

Obecność sklepu internetowego w wyszukiwarce Google

On 25 stycznia 2015 by admin

google-zakupySzukając w internecie informacji – również dotyczących produktów i oferujących je sklepów internetowych – niemal zawsze korzystamy z pomocy wyszukiwarki. Najpopularniejszą wśród nich jest bez wątpienia Google i każda firma zabiega o jak najwyższą pozycję na jej stronach. Warto zdawać sobie sprawę z warunków i ograniczeń, z którymi musi się zmierzyć początkujący przedsiębiorca.

Cierpliwość początkującego

Aby nowo powstała strona znalazła się wśród wyników wyszukiwania Google, potrzeba czasu. Sprzedawcy, który liczą na wysokie miejsca osiągnięte w krótkim czasie, na pewno będą zawiedzeni okresem zupełnej nieobecności, trwającym do 2 miesięcy. W tym okresie warto jednak dbać o rozwój strony, dodawać treści i odnośniki, które są niezbędne do pozytywnej weryfikacji nowego sklepu. Na tym etapie najważniejsze jest zgromadzenie odnośników o wysokiej ocenie TrustRank- dzięki nim Google na pewno szybciej zainteresuje się naszą stroną i zwróci uwagę na inne jej aspekty. Nie należy jednak spodziewać się, że w kolejnych miesiącach nasza pozycja w wyszukiwarce zagwarantuje świetne zyski. Staż i utrzymywany przez właściciela wysoki poziom strony działają na korzyść sklepu. Po 4-6 miesiącach działalności strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania dla najpopularniejszych słów kluczowych. Proces pięcia się w rankingu trwa lata i należy zdawać sobie sprawę, że czas ten jest konieczny, by znaleźć się na najwyższych pozycjach. Wieloletnia dbałość o witrynę świadczy o profesjonalizmie firmy.

Pozycjonowanie

Promowanie sklepu to złożony proces, w którym trzeba wziąć pod uwagę klika elementów. Aby jak najlepiej wykorzystać czas i zyskać zainteresowanie Google należy zadbać przede wszystkim o odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Wykorzystujemy je między innymi w nagłówkach czy otagowanych zdjęciach i to dzięki nim klienci najczęściej trafiają na stronę sklepu. Nie należy również zapominać o rozbudowanych opisach. Google ocenia wartość strony przede wszystkim na podstawie zamieszczonego tekstu, warto więc, by nie były to jedynie treści, powtarzające się na innych portalach.

Naszą obecność w wyszukiwarce Google możemy zaakcentować w jeszcze jeden sposób, chociaż nie jest to oferta dla każdego. Google AdWords to system reklamowy, dzięki któremu w wynikach wyszukiwania pojawiają się linki sponsorowane przenoszące zainteresowanego użytkownika od razu do naszego sklepu internetowego.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress