Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Artykuły

Jak ważny jest wygląd sklepu internetowego

On 15 stycznia 2015 by admin

wazny-wygladNikogo nie trzeba przekonywać, jak ważne jest pierwsze wrażenie – niezależnie czy poznajemy nową osobę, czy wchodzimy do nieznanego wcześniej pomieszczenia. Podobne zasady obowiązują również w przypadku sklepów internetowych, bo co bardziej niż dopracowana i estetyczna witryna wzbudzi zaufanie nowego klienta? Badania przeprowadzone wśród kupujących jednoznacznie pokazują, że to pierwsze sekundy spędzone na stronie sklepu decydują o dalszej transakcji. Jest zatem o co zabiegać.

Przejrzystość

Nawet najbardziej oryginalna grafika nie pomoże, jeśli klient będzie czuł się zagubiony. Łatwość nawigacji i intuicyjny interfejs strony, czytelne opisy produktów i ich odpowiednie skatalogowanie to nie tylko wygoda, ale również znak dbałości o detale. Nadmiar elementów może odwracać uwagę, a nawet irytować; warto zatem akcentować to, co najważniejsze z punktu widzenia klientów. Profesjonalnie przygotowana strona to dla kupującego znak, że ma do czynienia z poważną i godną zaufania firmą.

Indywidualizm

Ważne, by wygląd strony był starannie przemyślany i by odzwierciedlał typ prowadzonego sklepu. Grafika nawiązująca do oferowanych produktów już na pierwszy rzut oka upewni klienta, że znalazł się na stronie, jakiej szukał.

Kolory

Czy istnieje kolor uniwersalny, który zapewni wysokie obroty sklepu? Z pewnością nie! Warto jednak zdawać sobie sprawę, że nie można zignorować tego elementu przy projektowaniu sklepu internetowego. Nie bez powodu najczęściej wykorzystywane barwy to odcienie niebieskiego, brąz czy biel. Błękit i brąz podświadomie kojarzone są z harmonią i poczuciem bezpieczeństwa, a biel to uniwersalne tło, które daje wrażenie przejrzystości. Nie oznacza to jednak, że nie warto posługiwać się szerszą paletą kolorystyczną, należy jedynie pamiętać, by zestawienia były miłe dla oka i niezbyt kontrastowe, co przy dłuższym korzystaniu ze strony mogłoby zmęczyć kupującego.

Zanim z powodzeniem rozpoczniemy internetową sprzedaż warto upewnić się również, że starannie przygotowana przez nas strona zachowuje swoją funkcjonalność i estetykę również na ekranie tabletu czy smartfona.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress