Claim, a hasło reklamowe
On 20 marca 2018 by adminClaim to hasło, które towarzyszy logotypowi. W pewien sposób doprecyzowuje ono nazwę firmy i stanowi uzupełnienie informacji o jej działalności. Claim jest ściśle związane z marką podczas, gdy hasło reklamowe czy slogan reklamowy tworzony jest na potrzeby konkretnej kampanii reklamowej. Claim ze względu na swój charakter, używany jest przez długi czas. Nierzadko towarzyszy firmie przez cały okres działalności. Tymczasem hasło reklamowe znajduje zastosowanie jedynie w trakcie trwania kampanii reklamowej, po czym znika ze świadomości klientów.
Każdy z nas na pewno nie raz słyszał hasło „Just do it!. Nierozerwalnie kojarzy nam się ono z marką Nike. To przykład jednego z najpopularniejszych, najbardziej efektownych i efektywnych claimów w historii marketingu.
Stworzenie dobrego claimu to ogromne wyzwanie. Musimy zwracać uwagę, aby hasło nie było oklepane. Powinno być unikalne, oryginalne i ponadczasowe. Trzeba również uważać na wszelkie negatywne skojarzenia i reakcje, jakie mogą wywoływać określone słowa. Agencja podejmuje się z chęcią tak trudnych zadań. Zawrzeć w krótkiej formie jasny przekaz i konkretne przesłanie – oto nasz cel!
Archiwa
- maj 2024
- marzec 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- listopad 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- maj 2020
- marzec 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- wrzesień 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- styczeń 2019
- październik 2018
- wrzesień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- wrzesień 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dodaj komentarz