Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Artykuły

Potęga e-commerce

On 27 stycznia 2015 by admin

ecommerceZaczerpnięta z języka angielskiego nazwa nie powinna być nowością dla żadnego przedsiębiorcy, który myśli o rozszerzeniu swojego biznesu, bądź dopiero szuka pomysłu na dochodowy interes. E-commerce to inaczej handel elektroniczny, którego najczęstszym narzędziem staje się internet. W Polsce takie rozwiązania pojawiły się w 1997 roku i od tego czasu potencjał sklepów internetowych ciągle rośnie. Większość przedsiębiorstw posiadających już tradycyjne punkty sprzedaży decyduje się swoją ofertę prezentować również w internecie, co wydaje się najlepszą rekomendacją nowych technologii.

E-commerce w liczbach

Prowadzenie e-biznesu, chociaż na początku może wydawać się trudne, otwiera nowe możliwości. Siła e-commerce leży w łatwej i skutecznej komunikacji z klientem, który coraz częściej rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz zamówień dokonywanych w sklepach internetowych. Najlepiej świadczą o tym dane i prognozy dotyczące wartości rynku e-commerce. Według analiz firmy PMR w roku 2013 wartość internetowej sprzedaży detalicznej w Polsce wyniosła 23,8 mld złotych, co w porównaniu z 2012 rokiem dało wzrost o 12,9%. Podobnego wyniku należy oczekiwać, porównując lata 2013 i 2014. Analizy pokazują, że można spodziewać się zysków na poziomie nawet ponad 27 mln.

Korzyści dla przedsiębiorcy i klienta

Obie strony transakcji czerpią korzyści z przeniesienia sprzedaży do internetu. Konsumentów na pewno przekona:

– szeroki asortyment i możliwość jego porównywania,

– oszczędność czasu i zakupy dostarczone pod wskazany adres,

– brak ograniczeń wynikających z miejsca zamieszkania.

Sprzedający mohą liczyć nie tylko na obiecujące zyski, ale również ułatwienia w codziennej pracy:

– zmniejszenie kosztów, ponoszonych dotąd ze względu na większą ilość pracowników czy zaplecze lokalowe,

– dostęp do klientów, który do tej pory pozostawali poza zasięgiem,

– lepszy kontakt z klientem i szybsze reagowanie na jego potrzeby poprzez aktualizację oferty,

– sklep otwarty przez całą dobę.

Potęga e-commerce leży w pogodzeniu interesów kupującego i sprzedającego. Zakupy w sieci mogą być dla obu stron wyjątkowo korzystną transakcją, a to z kolei wpływa na ciągły rozwój tego sektora rynku.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress