Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Artykuły

Na co zwraca uwagę Twój klient, zwróć na to uwagę i Ty

On 21 stycznia 2015 by admin

zdjecia-czy-wideoW każdym biznesie zadowolenie klienta to podstawa, nie inaczej jest, gdy swoją działalność chcemy rozpocząć w internecie. Na nowo powstający sklep internetowy warto spojrzeć oczami kupującego, by móc jeszcze lepiej rozwinąć działalność. Oto kilka kwestii, które najbardziej interesują klientów:

  • wygląd – pierwsze wrażenie decyduje o tym, czy kupujący zapozna się z naszą ofertą. Aby przekonać go do poznania firmy, niezbędna jest przejrzysta, dobrze przygotowana strona internetowa, która będzie świadczyć o profesjonalizmie sklepu.
  • funkcjonalność strony – estetyka zawsze musi iść w parze z rozwiązaniami, które sprawią, że korzystanie ze sklepu internetowego będzie łatwe i wygodne. Problem ze znalezieniem produktu czy brak informacji mogą zrazić kupującego.
  • cena – nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jak istotna jest konkurencyjność cen. Wielu klientów szuka w internecie korzystnych okazji i tym można łatwo przekonać ich do zakupu. Wszelkie rabaty sprawią, że kupujący częściej odwiedzą stronę, licząc na kolejne interesujące oferty.
  • bezpieczeństwo – zakupy internetowe, chociaż mają swoich zwolenników, wielu kojarzą się z ryzykiem. Dlatego tak ważny jest dostępny na stronie regulamin oraz przejrzyste zasady zwrotu czy reklamacji, które gwarantują odzyskanie pieniędzy.
  • ochrona danych osobowych – taka deklaracja zawsze wzbudza zaufanie klientów. Dla wieku osób ważne jest, by informacje podawane podczas zakupu nie zostały przekazane osobom trzecim.
  • bogaty asortyment i aktualna oferta – szeroki wybór to coś, co wyróżnia sklepy internetowe. Warto zadbać o różnorodność, która pozwoli na zyskanie klientów rozczarowanych ofertą tradycyjnych sklepów. Należy jednak zwrócić uwagę na aktualność przedstawionych ofert, bo niespodziewany brak zamówionych towarów może na trwałe zniechęcić klienta do zakupów.
  • czas dostawy – dla części kupujących to kwestia kluczowa. Informacja dotycząca wysyłki jest zatem niezwykle istotna, a wywiązanie się ze zobowiązań zachęci do kolejnych zakupów.
  • opinie innych kupujących – zaufanie klientów pomogą też wzbudzić pozytywne rekomendacja osób, które wcześniej dokonały zakupów w sklepie. Warto zatem dbać o zadowolenie kupujących i eksponować pozytywne komentarze.

Znane powiedzenie „klient nasz pan” pozostaje ciągle aktualne, dlatego strategię prowadzenia e-biznesu warto oprzeć na oczekiwaniach klientów. Spełnienie wymagań otwiera bowiem drogę do rozwoju sklepu i większych zysków.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress