Artykuły
Na co zwraca uwagę Twój klient, zwróć na to uwagę i Ty
On 21 stycznia 2015 by adminW każdym biznesie zadowolenie klienta to podstawa, nie inaczej jest, gdy swoją działalność chcemy rozpocząć w internecie. Na nowo powstający sklep internetowy warto spojrzeć oczami kupującego, by móc jeszcze lepiej rozwinąć działalność. Oto kilka kwestii, które najbardziej interesują klientów:
- wygląd – pierwsze wrażenie decyduje o tym, czy kupujący zapozna się z naszą ofertą. Aby przekonać go do poznania firmy, niezbędna jest przejrzysta, dobrze przygotowana strona internetowa, która będzie świadczyć o profesjonalizmie sklepu.
- funkcjonalność strony – estetyka zawsze musi iść w parze z rozwiązaniami, które sprawią, że korzystanie ze sklepu internetowego będzie łatwe i wygodne. Problem ze znalezieniem produktu czy brak informacji mogą zrazić kupującego.
- cena – nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jak istotna jest konkurencyjność cen. Wielu klientów szuka w internecie korzystnych okazji i tym można łatwo przekonać ich do zakupu. Wszelkie rabaty sprawią, że kupujący częściej odwiedzą stronę, licząc na kolejne interesujące oferty.
- bezpieczeństwo – zakupy internetowe, chociaż mają swoich zwolenników, wielu kojarzą się z ryzykiem. Dlatego tak ważny jest dostępny na stronie regulamin oraz przejrzyste zasady zwrotu czy reklamacji, które gwarantują odzyskanie pieniędzy.
- ochrona danych osobowych – taka deklaracja zawsze wzbudza zaufanie klientów. Dla wieku osób ważne jest, by informacje podawane podczas zakupu nie zostały przekazane osobom trzecim.
- bogaty asortyment i aktualna oferta – szeroki wybór to coś, co wyróżnia sklepy internetowe. Warto zadbać o różnorodność, która pozwoli na zyskanie klientów rozczarowanych ofertą tradycyjnych sklepów. Należy jednak zwrócić uwagę na aktualność przedstawionych ofert, bo niespodziewany brak zamówionych towarów może na trwałe zniechęcić klienta do zakupów.
- czas dostawy – dla części kupujących to kwestia kluczowa. Informacja dotycząca wysyłki jest zatem niezwykle istotna, a wywiązanie się ze zobowiązań zachęci do kolejnych zakupów.
- opinie innych kupujących – zaufanie klientów pomogą też wzbudzić pozytywne rekomendacja osób, które wcześniej dokonały zakupów w sklepie. Warto zatem dbać o zadowolenie kupujących i eksponować pozytywne komentarze.
Znane powiedzenie „klient nasz pan” pozostaje ciągle aktualne, dlatego strategię prowadzenia e-biznesu warto oprzeć na oczekiwaniach klientów. Spełnienie wymagań otwiera bowiem drogę do rozwoju sklepu i większych zysków.
Archiwa
- maj 2024
- marzec 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- listopad 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- maj 2020
- marzec 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- wrzesień 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- styczeń 2019
- październik 2018
- wrzesień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- wrzesień 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Dodaj komentarz