Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Jak to zrobić

Jakie słowa kluczowe do sklepu wybrać?

On 29 stycznia 2015 by admin

Jakie słowa kluczowe do sklepu wybraćZałożenie własnego sklepu www to świetny sposób na zwiększenie zysku i dotarcie do dużego grona potencjalnych klientów. Ta forma sprzedaży sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów niszowych, ale z powodzeniem korzystają z niej również właściciele dużych, średnich i małych sklepów z różnych branż.

Podczas gdy samo założenie sklepu i wprowadzenie do niego nowych produktów stało się maksymalnie uproszczone dzięki specjalnemu oprogramowaniu, nieco więcej czasu warto poświęcić na pozycjonowanie. Koniecznie docenić trzeba narzędzia SEO, tytułować zdjęcia, w opisach produktów wykorzystywać słowa kluczowe w wersji podstawowej i odmienionej.

Wybierając klucze, warto myśleć jak klient, który poprzez wyszukiwarkę stara się znaleźć interesujące go produkty. Warto postawić się w jego sytuacji, zastanowić się, jakie frazy, słowa i kombinacje słów może wybrać. Na pewno warto docenić słowniki synonimów, starać się pozycjonować swój sklep na różne sposoby, dobierając mniej i bardziej popularne frazy. Dobrze jest też poeksperymentować z frazami z lokalizacją – nazwami miast czy regionów.

Nie zaszkodzi też sprawdzić, jakie frazy wybrała konkurencja. Z pewnością trudno będzie prześcignąć w wynikach wyszukiwania duże sklepy i hurtownie, ale śmiało konkurować już można z mniejszymi sklepami.

Dobrym pomysłem okazać się może zdecydowanie się na linki sponsorowane, warto też pomyśleć o kampanii AdWords.

Niezależnie od tego, jaką formę promocji się wybierze, dobrze jest śledzić ruch w swoim sklepie. Pozycjonować trzeba cały czas, żeby sklep utrzymywał się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Widoczność w wyszukiwarce a sukces

Chociaż mawia się, że dobry produkt sprzeda się sam, to jednak w sieci obowiązują nieco inne zasady. Z reguły im strona lepiej widoczna, tym większy ruch i większe szanse na sprzedaż. By możliwie najbardziej zwiększyć wyniki finansowe sklepu, dobrze jest korzystać z różnych form promocji. Podstawa to słowa kluczowe, ale dobrze jest je wykorzystywać nie tylko w samym sklepie www, ale i na sklepowym blogu i Fan Page’u.

Samodzielnie czy u profesjonalistów?

Pozycjonowanie sklepu nie jest bardzo trudne. Jeśli zacznie się doceniać narzędzia do pozycjonowania i będzie się z nich korzystać regularnie, notowania sklepu można znacząco poprawić bez dodatkowej pomocy. Śmiało można jednak korzystać z wsparcia profesjonalistów. Wybierając jednak firmę do pozycjonowania, warto dobrze zapoznać się z opiniami na jej temat.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress