Jakie słowa kluczowe do sklepu wybrać?
On 29 stycznia 2015 by adminZałożenie własnego sklepu www to świetny sposób na zwiększenie zysku i dotarcie do dużego grona potencjalnych klientów. Ta forma sprzedaży sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów niszowych, ale z powodzeniem korzystają z niej również właściciele dużych, średnich i małych sklepów z różnych branż.
Podczas gdy samo założenie sklepu i wprowadzenie do niego nowych produktów stało się maksymalnie uproszczone dzięki specjalnemu oprogramowaniu, nieco więcej czasu warto poświęcić na pozycjonowanie. Koniecznie docenić trzeba narzędzia SEO, tytułować zdjęcia, w opisach produktów wykorzystywać słowa kluczowe w wersji podstawowej i odmienionej.
Wybierając klucze, warto myśleć jak klient, który poprzez wyszukiwarkę stara się znaleźć interesujące go produkty. Warto postawić się w jego sytuacji, zastanowić się, jakie frazy, słowa i kombinacje słów może wybrać. Na pewno warto docenić słowniki synonimów, starać się pozycjonować swój sklep na różne sposoby, dobierając mniej i bardziej popularne frazy. Dobrze jest też poeksperymentować z frazami z lokalizacją – nazwami miast czy regionów.
Nie zaszkodzi też sprawdzić, jakie frazy wybrała konkurencja. Z pewnością trudno będzie prześcignąć w wynikach wyszukiwania duże sklepy i hurtownie, ale śmiało konkurować już można z mniejszymi sklepami.
Dobrym pomysłem okazać się może zdecydowanie się na linki sponsorowane, warto też pomyśleć o kampanii AdWords.
Niezależnie od tego, jaką formę promocji się wybierze, dobrze jest śledzić ruch w swoim sklepie. Pozycjonować trzeba cały czas, żeby sklep utrzymywał się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.
Widoczność w wyszukiwarce a sukces
Chociaż mawia się, że dobry produkt sprzeda się sam, to jednak w sieci obowiązują nieco inne zasady. Z reguły im strona lepiej widoczna, tym większy ruch i większe szanse na sprzedaż. By możliwie najbardziej zwiększyć wyniki finansowe sklepu, dobrze jest korzystać z różnych form promocji. Podstawa to słowa kluczowe, ale dobrze jest je wykorzystywać nie tylko w samym sklepie www, ale i na sklepowym blogu i Fan Page’u.
Samodzielnie czy u profesjonalistów?
Pozycjonowanie sklepu nie jest bardzo trudne. Jeśli zacznie się doceniać narzędzia do pozycjonowania i będzie się z nich korzystać regularnie, notowania sklepu można znacząco poprawić bez dodatkowej pomocy. Śmiało można jednak korzystać z wsparcia profesjonalistów. Wybierając jednak firmę do pozycjonowania, warto dobrze zapoznać się z opiniami na jej temat.
Archiwa
- maj 2024
- marzec 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- listopad 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- maj 2020
- marzec 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- wrzesień 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- styczeń 2019
- październik 2018
- wrzesień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- wrzesień 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Dodaj komentarz