Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Jak to zrobić

Jak rozpocząć promocję sklepu internetowego

On 25 stycznia 2015 by admin

Programy afiliacyjnePoczątki prowadzenia własnego biznesu to okres wytężonej pracy. Do listy koniecznych działań należy dodać zadbanie o promocję internetowego sklepu. Działania, które podejmiemy na początku, szybko mogą zaprocentować pierwszymi klientami i stopniowym rozwojem firmy.

– serwisy społecznościowe – założenie swojego fanpage’a to prosta metoda, żeby zaistnieć w świadomości kupujących. Dzięki mediom społecznościowym informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko, a korzystne oferty zaczynają krążyć w sieci już bez naszej ingerencji. Na tym etapie przyda się każda pomoc, jaką mogą zaoferować znajomi, polecając naszą stronę kolejnym osobom.

– własna strona internetowa lub blog – mogą być dobrym punktem wyjścia dla własnego biznesu. Zainteresowanie branżą, w której działamy, może przełożyć się na interesujące artykuły i wpisy. Przyszli kupujący poznają nas nie tylko jako sprzedawców, ale też osoby będące ekspertami w określonej dziedzinie. Pozytywnie wpłynie to na zaufanie do powstającego sklepu i pozwoli szybko wypromować nową markę. Jeśli powstanie sklepu jest poprzedzone tego rodzaju aktywnością w sieci, stanowi to duży potencjał, z którym wkraczamy w sferę biznesu.

– pozycjonowanie – wypromowanie nowego e-sklepu w przeglądarce to długotrwały proces, który warto rozpocząć jak najwcześniej. Początkowo być może nie odczujemy znaczącego wzrostu ruchu na stronie, ale oryginalne opisy produktów i dbałość o dobór słów kluczowych z pewnością zaprocentują wyższymi pozycjami w wyszukiwarce.

– profesjonalna reklama – wybór tej opcji związany jest na pewno z możliwościami finansowymi. Inwestycja ma jednak szansę szybko się zwrócić. Wybór jest spory – najpopularniejsze formy promocji związane są z rozwiązaniami oferowanymi przez Google. Jedna z możliwych opcji to reklama AdWords, dzięki temu nasz sklep jest od razu wyświetlany w wynikach wyszukiwania. Inne rozwiązanie związane jest z funkcjonowaniem porównywarek ofert, bardzo popularnych wśród użytkowników.

Bez względu na wybraną strategię reklamową najważniejsze jest zaangażowanie w rozwój i profesjonalne przygotowanie sklepu, by móc ofertą zatrzymać klientów, zachęconych przez reklamę.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress