Skip to content

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Archives

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Categories

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe
www.ooblog.plBlog o wielotematyczny
Jak pozyskać klienta

Czy warto zastosować Pinterest w sklepie internetowym

On 13 stycznia 2015 by admin

pinterest-logoSerwisy społecznościowe mają wielką siłę oddziaływania, o czym nie trzeba przekonywać chyba żadnego użytkownika internetu i tego rodzaju portali. Również właściciele e-sklepów odkrywają ich potencjał, promując swoją działalność. Jak pokazują statystyki, 7,72% udziału w generowaniu ruchu na stronach e-sklepów odbywa się właśnie w ten sposób. Użytkownicy coraz częściej zamiast poprzez wyszukiwarki trafiają na strony sklepów bezpośrednio dzięki serwisom społecznościowym. Pinterest dla wielu jest jeszcze nowością, powstał w 2010 roku, ale jego rozwój z czasem skłonił przedsiębiorców do wykorzystania możliwości, jakie daje. Kolejne firmy przekonują się, że stał się obiecującym narzędziem w kreowaniu potrzeb klientów. Siła Pinteresta leży w wykorzystaniu zdjęć i obrazków, które najlepiej przemawiają do wyobraźni i skutecznie pomagają w budowaniu wizerunku firmy. Przez właścicieli sklepów internetowych jest on bardziej ceniony niż Facebook, a to świadczy o wielkim potencjale, który warto wykorzystać, zakładając własną działalność.

Pinterest w liczbach

W Polsce ten sposób komunikacji między sprzedającymi a kupującymi nadal należy traktować jako nowość. Warto jednak spojrzeć na pochodzące z zagranicznych raportów zestawienia:

– 69% użytkowników znalazło tam rzecz, którą potem chcieli kupić,

– 70% wchodząc na portal szuka inspiracji i jest przekonanych, że dzięki Pinterest znajdzie odpowiedni produkt,

– 67% traktuje serwis jako źródło informacji o trendach i nowościach.

Perspektywy dla polskich przedsiębiorców

Przeprowadzone badania wskazują, że wiele sklepów internetowych może wśród użytkowników Pinteresta odnaleźć klientów ze swojej grupy docelowej. Jeśli zależy nam na uruchamianiu jak największej liczby kanałów, służących do kontaktu firmy z potencjalnymi klientami, to serwis ten jest z pewnością warty uwagi. Do wyników należy jednak podchodzić z ostrożnością, bo Pinterest nie zdobył jeszcze takiej popularności jak za granicą. Portal jest jednak ciągle rozbudowywany, co może oznaczać korzystną inwestycję na przyszłość.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Archiwa

  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • maj 2020
  • marzec 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • wrzesień 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015

Calendar

marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« cze    

Kategorie

  • Artykuły
  • Jak pozyskać klienta
  • Jak to zrobić
  • Narzędzia
  • Oprogramowanie ecommerce
  • Platformy sklepowe

Copyright www.ooblog.pl 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress