Współcześnie działająca firma nie może istnieć bez profesjonalnego logo. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz, musisz jak najszybciej nadrobić te zaległości. Najlepiej skorzystać z usług agencji, która zna się na rzeczy np. studia graficznego Nie Lada Co. Oto kilka powodów dla których warto zainwestować w dobre logo:
Ujawnia Twoją tożsamość
Odwzorowane na twoich produktach, wizytówce i witrynie internetowej, logo komunikuje Twoją własność. To dzięki niemu możesz powiedzieć światu, a przede wszystkim potencjalnym klientom, kim jesteś, jaki rodzaj produktu lub usługi sprzedajesz lub jakie korzyści oferujesz konsumentom.
Zaprasza nowych klientów, aby Cię poznali
Nie żyjemy w monochromatycznym świecie. Ludzi przyciąga ciekawy design i kolor. Logo, które oznacza Twoje towary lub zdobi sklep, powinno być zaprojektowane w taki sposób, aby wzbudzać zainteresowanie i ciekawość potencjalnych klientów, zachęcając ich przynajmniej do przeglądnięcia oferty, a na dalszym etapie zakupu produktu.
Wyróżnia Cię spośród konkurencji
Istnieją pewne symbole, które przedstawiają konkretne gałęzie przemysłu lub produkty. Na przykład, dużą część pizzerii reklamuje logo, przedstawiające włoskiego, wąsatego kucharza z wysokim białym kapeluszu i z szerokim uśmiechem? Dobre logo odzwierciedla to, kim jesteś, ale powinno także odróżniać Cię od innych firm.
Może być wszędzie
Umieszczenie logo na rozmaitych materiałach marketingowych, opakowaniu, produktach, w mediach społecznościowych, na stronie internetowej itp. to sposób na stałe reklamowanie marki. Jeśli opracowałeś komunikat marki i skutecznie powiązałeś go z logo, wszystko, co robisz i tworzysz, kojarzy się z logo i marką.
Źródło: http://dobre-strony.pl/blog/profesjonalne-logo-korzysci-i-zalety/
Dodaj komentarz